Tinc ganes de tu

Jove d’ulls clars, adult amb arrugues interessants, home de rialla irònica …

No et conec, de fet no sé quan temps tardaré en trobar-te o si ja ho he fet i no me n’he adonat.

El que sé és que tinc ganes de tenir-te al meu costat, de trucar-te per telèfon i que em renyis perquè em menjo el cap per tonteries, deixar-te missatges davall el coixí per a què els llegeixis quan et llevis, de passar-me hores i hores fent l’amor amb tu, de conèixer cada un dels racons del teu cos, de discutir perquè tu prefereixes anar a sopar i jo vull anar de concert, de parlar-ho tranquil·lament i arreglar-ho amb una besada, que m’ensenyis els teus raconets de pau i jo els meus, de passejar plovent per la Rambla sense botes ni paraigües, d’anar de tapes i sortir del restaurant sense pagar, de presentar-te els meus gossos…

Tinc ganes de tu, sense saber qui ets.

  1. Encara no hi ha cap trackback.

Deixa un comentari